Podłogi Chapel Parket na targach Warsaw Home 2019

 

120 000 m2 powierzchni wystawienniczej, prawie 700 wystawców, tysiące zwiedzających – za nami 4. edycja targów Warsaw Home. Czterodniowe święto designu było okazją do spotkania przodujących producentów i topowych marek.

 

Warsaw Home to największe w Polsce święto designu, które w tym roku odbywało się w dniach 3-6 października w Warszawie. W pięciu halach PTAK Warsaw Expo zaprezentowano meble, dodatki oraz elementy wykończenia wnętrz. Łącznie na potrzeby inicjatywy zaadaptowano powierzchnię 120 000 m2. Międzynarodowe targi biznesowe wnętrz to największe tego typu wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej. W jednym miejscu spotkali się zarówno architekci, projektanci, producenci, dystrybutorzy oraz klienci indywidualni - słowem wszystkie osoby zainteresowane tematyką wnętrzarską. Jak podają organizatorzy, w tegorocznej edycji udział wzięło 74 489 odwiedzających. Był to doskonały moment nie tylko na prezentację produktów, ale także poznanie ciekawych ludzi, budowanie relacji, nowe inspiracje czy wymianę spostrzeżeń.

 

Na tak ważnym wydarzeniu nie mogło zabraknąć marki Chapel Parket. Dębowe podłogi sygnowane tym brandem podczas warszawskich targów zaprezentowały się po raz pierwszy na własnym stoisku. Ekspozycja wyróżniała się na tle pozostałych nie tylko ciekawą formą, ale także różnorodnością drewnianych elementów oraz samą podłogą, zbudowaną z kasetonów z kolekcji Chapel Minster. - Kasetony możemy obserwować na innych stoiskach, jednak jako jedni z nielicznych wystawców postawiliśmy na ułożenie ich na podłodze naszego stoiska. Każda podłoga, szczególnie ta wykonana z kasetonów najlepiej prezentuje się na dużej przestrzeni - wyjaśnia Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket. Ponadto wzrok uczestników przyciągały obrotowe ekspozytory z deskami z postarzanych kolekcji marki, księga architekta czy próbki z kolorami i kolekcjami. Dużym zainteresowaniem cieszyła się również nowość marki - wystawa desek z kolekcji Chapel Hermitage w kolorach Minstera. Pytania inwestorów dotyczyły w znacznej mierze kolorystyki, sposobów konserwacji oraz rodzajów wykończenia, a także montażu na ogrzewaniu podłogowym. - Mnóstwo osób było zainteresowanych montażem drewna na ogrzewaniu podłogowym, temat ten jest coraz bardziej popularny. Oferta firmy Chapel Parket Polska obejmuje również elementy z drewna warstwowego, które są odpowiednie do zainstalowaniu na „podłogówce”. Wyjaśnialiśmy zainteresowanym podstawowe kwestie techniczne oraz informowaliśmy o warunkach niezbędnych do instalacji. - komentuje Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket.

 

Goście odwiedzający stoisko mieli okazję do podziwiania na żywo szerokiej gamy produktów, mogli porównywać dostępne odcienie i niemal na miejscu decydowali, który z nich znajdzie się w przyszłości na podłodze w ich mieszkaniach, czy domach. Sebastiana Kosa cieszy fakt, że szczególnie architekci i projektanci związani z branżą doskonale kojarzą markę. - To był bardzo miłe chwile, kiedy ktoś mówił, że od lat zna nasze produkty i pracuje na nich przy większości swoich projektów. Dowodzi to, że marka ma ugruntowaną pozycję na rynku podłogowym. Chapel Parket stał się w branży synonimem stylizowanych podłóg. Rozmowy z architektami były bardzo konstruktywne i inspirujące; dotyczyły aktualnych trendów oraz toczących się inwestycji - wspomina Sebastian Kos. Przedstawiciele marki podkreślają, że zainteresowanie drewnianymi podłogami było ogromne. - Frekwencja podczas tych 4 dni była na bardzo wysokim poziomie. Pierwsze dwa dni dedykowane specjalistom i osobom związanym z branżą, natomiast weekend otwarty dla wszystkich. Taka formuła bardzo nam się podoba. Mieliśmy czas na rozmowy, teraz przyjdzie czas na wyciąganie wniosków i realizację zamówień. - dodaje Paweł Bekas.

 

Organizatorzy już podjęli decyzję o kolejnej edycji imprezy. W 2020 roku Warsaw Home odbędzie się w dniach od 30 września do 3 października.

Pobierz plik

Powrót